Díry se následně naládují trhavinou a hornina se odpálí.
Třílafetový stroj se v Česku kvůli odlišným geologickým podmínkám zatím nepoužil.
http://zahranicni.ihned.cz/c1-65836280...tovym-monstrem-do-ceskych-tunelu-nemuze
Sto dvacet děr za tři a půl hodiny odvrtá stroj, který firma Metrostav používá při stavbě úseku metra z finských Helsinek do města Espoo.
Díry se následně naládují trhavinou a hornina se odpálí.
Třílafetový stroj se v Česku kvůli odlišným geologickým podmínkám zatím nepoužil.
http://zahranicni.ihned.cz/c1-65836280...tovym-monstrem-do-ceskych-tunelu-nemuze
© 2021 Metrostav - Jakýkoliv obsah této stránky není možné šířit bez souhlasu společnosti Metrostav a.s. | Metrostav a.s. je řídicí společností koncernu Skupina Metrostav