Uzavření Mikulášské třídy před hlavním vlakovým nádražím pro auta trvalo 585 dnů. Na objízdných trasách přes most Nad nádražím s Lobezskou třídou, v Částkově ulici i v Malostranské u vodárny, kudy se dal uzavřený úsek objet, se ve špičkách tvořily nekonečné kolony. S tím je od 1. září konec. Stavbaři odstranili zákazy vjezdu z křižovatky Sirkové a Americké ulice a z druhého směru z Mikulášského náměstí. Ředitel stavby Jan Zemánek ze společnosti Metrostav připustil, že termín pro zprovoznění silnice byl až šibeniční. Věděli, že 31. srpen roku 2018 je podle smlouvy tím dnem, kdy musí být v Mikulášské ulici obnovený provoz. Nové železniční mosty jsou součástí druhé etapy přestavby plzeňského železničního uzlu.
Téměř 1,5 miliardy korun bude stát přestavba úseku od nádražní budovy k mostům přes řeku Radbuzu.
Regionální mutace| Mladá fronta DNES - plzeňský kraj