Průběh výběrového řízení

Jak se ucházet o práci v Metrostavu:

  • Životopis
  • Telefonický
    rozhovor
  • Osobní
    schůzka
  • Dojednání
    podmínek
  • Nástup

Vážíme si Vašeho zájmu.

Pokud se chcete stát naším kolegou:

  1. Přihlaste se na konkrétní volnou pozici nebo se registrujte do naší databáze a zašlete svůj životopis. Vaše materiály si pečlivě přečteme. V průběhu 14 dní Vás kontaktujeme a navrhneme další postup.
  2. Před samotnou schůzkou si společně upřesníme detaily k pozici 
    a dáme prostor pro dotazy.
  3. Výběrové řízení standardně probíhá formou rozhovoru. Účastní se ho zpravidla personální manažer a možný přímý nadřízený. Zajímají nás nejen Vaše zkušenosti a znalosti, ale i co chcete dělat, čeho chcete dosáhnout a co Vás zajímá. Počítejte s tím, že schůzka zabere minimálně 45 minut. Oceníme, pokud na schůzku přijdete připraveni.
  4. Zpětnou vazbu o výsledku výběrového řízení Vám sdělíme co nejdříve. Před samotným nástupem Vás čeká lékařská prohlídka a podpisy příslušných dokumentů.
  5. Záleží nám na tom, abyste se u nás cítili dobře. Proto každý nový zaměstnanec dostává adaptační plán a má určeného patrona, který je jeho průvodcem v prvních měsících. 

Nabídka pracovních míst

Jestliže jste nenašli vhodnou pozici, ale máte přesto zájem u nás pracovat, můžete se zaregistrovat do naší databáze. Pokud se objeví pozice odpovídající Vašim požadavkům a kvalifikaci, ozveme se Vám.

Zeptejte se nás

Napište nám, rádi vám odpovíme

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů