Průběh výběrového řízení

Jak se ucházet o práci v Metrostavu

  • Životopis
  • Telefonický
    rozhovor
  • Osobní
    schůzka
  • Dojednání
    podmínek
  • Nástup

Vážíme si Vašeho zájmu

Pokud se chcete stát naším kolegou:

  1. Přihlaste se na konkrétní volnou pozici nebo se registrujte do naší databáze a zašlete svůj životopis. Vaše materiály si pečlivě přečteme. V průběhu 14 dní Vás kontaktujeme a navrhneme další postup.
  2. Před samotnou schůzkou Vám upřesníme detaily k pozici 
    a dáme prostor pro dotazy.
  3. Výběrového řízení standardně probíhá formou rozhovoru, které se zpravidla účastní personální manažer a možný přímý nadřízený. Budou nás zajímat nejen Vaše zkušenosti a znalosti, ale i co chcete dělat, čeho chcete dosáhnout a co Vás zajímá. Počítejte s tím, že Vám schůzka zabere min. 45 minut. Oceníme, pokud na schůzku přijdete připraveni.
  4. Zpětnou vazbu o výsledku výběrového řízení Vám sdělíme co nejdříve. Před samotným nástupem Vás čeká lékařská prohlídka a podpisy příslušných dokumentů.

Pokud neuspějete ve výběrovém řízení nebo pro Vás aktuálně nenajdeme vhodné pracovní uplatnění, ponecháme si životopis v databázi po dobu 3 let pro případné další využití při obsazování volných pracovních míst. Pokud se v budoucnu objeví zajímavá a vhodná pracovní nabídka, budeme Vás v případě Vašeho zájmu opět kontaktovat.

Poskytnutí Vašich osobních údajů je dobrovolné. Souhlas s jejich zpracováním a uchováním můžete kdykoliv odvolat.

Zeptejte se nás

Napište nám, rádi vám odpovíme